ZAFUL HAUL+ SPORE ROZDANIE.

02:56

Hejka!
Ostatnio napisała do mnie firma Zaful z propozycją współpracy. Byłam zaskoczona, po chwili namysłu- zgodziłam się. Co mi szkodzi? Skoro mogę przetestować dla was kilka produktów  to jestem jak najbardziej chętna. Zapraszam!

 Pierwszymi przedmiotami które do mnie przyszły są 3 pędzle owalne wraz z gąbką do makijażu i "jajkiem" do czyszczenia pędzli. Design pędzli jest bardzo elegancki i nowoczesny. Połączenie miedzi i czerni- coś pięknego. Wygodnie się trzyma, włosie jest miękkie. Gąbeczka z zestawy po namoczeniu staje się 3 razy większa i mięciutka. "Jajko" do mycia pędzli, silikonowe urządzenie, które mieści się w jednej ręce. Czy myje pędzle? Faktycznie dokładniej domywa pędzle niż nasze ręce. 


Moim faworytem tego zamówienia są zdecydowanie te pędzle. Piękne, mięciutkie super się nimi pracuje. Zestaw zawiera 6 pędzli z niesamowitymi rączkami. Włosie jest bardzo delikatne. 3 duże pędzle mogą służyć do konturowania, różu, pudru zaś 3 mniejsze pędzle idealnie nadają się do rozcierania i rozświetlacza. 
KOLOROWE PĘDZLE





Moda na bejsbolowe czapki (zawierają także inną nazwę ale jest ona dosyć wulgarna) już minęła więc spokojnie mogę je nosić. Taką też sobie zamówiłam. Pudrowy róż to kolor który bardzo pasuje ponieważ jestem jasną blondynką.Wykonany jest z przyjemnego zamszu. Wygląda cudownie na głowie. Czapkę można nosić w każdą porę roku. Wszystko zależy od preferencji

Zamówiłam też coś dla was do rozdania. Czyli czarną bejsbolówkę z napisem youth co oznacza młodość. Zwykła, czarna, klasyczna bejsbolówka. Zasady rozdania są banalne a więc kto by się nie pokusił na taką czapkę?
Kolejny zestaw składa się z 20 pędzli do makijażu oka, urządzenie do czyszczenia pędzli i gąbeczka do makijażu. Pędzle są miękkie, zbite i myślę, że fajnie będą aplikować cienie. Jedynym nie standardowym aspektem jest długa rączka aczkolwiek nie wszystkim to musi przeszkadzać. Pędzle języczkowe, do eyelinera, do brwi, szczoteczka do rozczesywania, pacynki i kilka pędzli do blendowania. Gąbeczka z zestawu tak jak poprzednim zestawie- fenomenalna. Tak samo jej z "jajkiem".
















ZALOTKA



Postanowiłam, że zamówię ten produkt ponieważ zrobił on wielką furorę na Youtube. Wygląda to jak żelek, nie wyobrażam sobie jak bym mogła nakładać tym podkład. Mi ona jest nie potrzebna, wystarczają mi moje tradycyjne blendery. Dlatego ona również powędruje do rozdania. 



ROZDANIE!!!!
Czarna przyszła mi podwójnie a więc jedną dorzucę wam do rozdania.
Co zawiera zestaw? 
*Czarna bejsbolówka
*Zestaw 3 pędzli owalnych
*Brush Egg do czyszczenia pędzli
*Gąbeczkę  do podkładu
*Sili sponge
Co trzeba zrobić?
1.Rozdanie jest dla moich obserwatorów więc musisz mnie obserwować.
2. W komentarzu podać 3 ceny wyżej podanych produktów.
3. Napisać czym nakładasz podkład i dlaczego takim narzędziem lub techniką.
WZÓR:
Obserwuje jako kolorowabiedronka23
Ceny: 7$, 2$, 9$
Wklepuje podkład palcami ponieważ nie znalazłam jeszcze idealnego narzędzia, które zrobi to lepiej niż moje palce.




Jak wam się podobał haul? Zostawcie komentarz co sądzicie o tych przedmiotach i czy wy robicie zakupy na chińskich stronkach :)

Gosia.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Obserwuje jako Brunette blog
    Ceny czarna czapka mi nie wyskakuje bo jest jakiś błąd
    Pędzle owalne $9.70
    Pędzle kolorowe $7.88
    Jak wygram to proszę o kontakt na maja_jazdzewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako Cosmetologist***
    Cena czarnej czapki to: $4.49
    Cena kolorowych pędzli: $7.88
    Cena silikonowej gąbeczki: $2.38

    Nakładam podkład płaskim pędzlem do podkładu.Jednak bardzo chętnie zamienię pędzel na silikonową gąbeczkę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haul jest genialny. Szczególnie chciałabym wypróbować silikonowa gąbeczkę do makijażu. Zdarza się ostatnio coraz częściej, że robię zakupy na chińskich stronach.
    Pozdrawiam Cie Gosiu, oby więcej takich wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Fokeuke1, a e-mail to fokeuek@gmail.com

    Czarna czapka 4.49$
    Zestaw trzech pędzli owalnych 9.70$
    Pędzle kolorowe 7.88$

    Nie wiem jaki jest najlepszy sposób, ponieważ przygodę z makijażem zaczęłam niedawno, jednak robię to właśnie palcami, a potem nakładam puder i pędzlem wyrównuję :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Blondyneczka
    Cena czapki: 4.49$
    Cena pędzli owalnych, gąbeczki i "jajeczka": 9.70$
    Pędzle kolorowe: 7.88$
    Podkład nakładam zwykłym, płasko ściętym pędzlem, ale jestem bardzo ciekawa tych owalnych pędzli i gąbeczki :)
    Gdyby jakimś cudem udało mi się wygrać to proszę pisać na e-mail: joasia123234@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zaful,świetnie się z nimi współpracuje♥
    obserwuje jako - maddlenn
    czapka - $4.49
    pędzle owalne - $9.70
    pędzle kolorowe - $7.88
    Podkład nakładam silikonową płaską gąbeczką z rossmanna bo według mnie najlepiej rozprowadza podkład na twarzy,ale strasznie jestem ciekawa jak w tym przypadku sprawowałyby sie owalne pędzle :)
    e-mail: magdalenagawrylo@gmail.com
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje jako - Dusiek Dusiek
    czapka - $4.49
    pędzle owalne - $9.70
    pędzle kolorowe - $7.88
    Podkład nakładam pędzlem lub też palcami
    e-mail: obiektyw0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje jako - Dagmara Pawłowska
    czapka - $4.49
    pędzle owalne - $9.70
    pędzle kolorowe - $7.88
    Podkład nakładam gąbeczką ponieważ jest równomiernie rozłożony
    e-mail: dagmarapavlowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne te pędzelki.
    Ps. dodawaj większe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako Marta Sko
    Ceny: 4$, 7$, 6$
    Wklepuje podkład palcami, bo tak najbardziej lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Klaudia Matusiak (Młoda Mama Kacpra)
    Ceny: 7,88$; 8,29$; 9,70$
    Do nakładania makijażu używam gąbeczki, ponieważ dzięki niej bardzo dokładnie podkład dociera wszędzie bez zbędnej ilości na twarzy oraz plam :)

    P.S. Gratuluję współpracy:* Bardzo ciekawe zakupy zrobiłaś :) Poluję teraz na owalne pędzle

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorowe pędzle sa poprostu urocze!
    Kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy zamówiłaś, uwielbiam te pędzle przypominające szczotki ♥
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń