Pilomax- szampon i maska.

08:19

Hej!
Parę dni temu dotarła do mnie paczka od Pilomax.
Dostałam maskę i szampon do przetestowania. Na mojej półce w łazience zagościły nowe kosmetyki do pielęgnacji moich długich włosów. Jak się sprawdziły? Czy są godne polecenia? 
Jeśli jesteście ciekawi zapraszam!


Zacznijmy od tego, że jestem jasną blondynką. Moje włosy są bardzo niesforne i bardzo ciężko im dogodzić. Co obiecuje nam producent?
W przypadku maski jest napisane tak:
  • Wzmacnia, nawilża i wygładza włosy.
  • Pielęgnuje skórę głowy.
  • Zapobiega wypadaniu włosów, odżywiając meszek włosowy.


Jak zadziało na moich włosach?
Szczerze mogę się zgodzić z tym co pisze producent. Ma bardzo dobre składniki które podziałały na moją głowę i włosy jak ukojenie. Włosy mi się zaczynają układać i nie muszę ich obcinać czego bardzo ale to bardzo nie chciałam.


















Maskę powinno się stosować od 1 do 2 razy w tygodniu. Włosy są miękkie, wygładzone, błyszczące i o wiele mocniejsze. Produkt jest wydajny poprzez to, że jego konsystencja przypomina masło. Zapach jest piękny delikatnie kwiatowy połączony z gumą balonową.




SZAMPON
 Skóra głowy jest czysta i nawilżona. Włosy są odświeżone i gładkie, lśniące a ich ogólny wygląd jest zdrowy. Trochę mi włosy podrosły i myślę, że to też zasługa szamponu. 


Konsystencja jest żelowa, szampon nie ma zapachu i szybko się pieni. Gdy nakładamy już go na głowę ten "żel" momentalnie zmienia formułę na bardziej kremową.



Jak oceniam całe duo?
Szczerze? Na pewno wrócę do tego zestawu. 
Moje włosy, które ostatnio były w tak okropnym stanie, że chciałam je ściąć. Te produkty uratowały mi głowę. Nie wiem czy to zasługa szamponu czy maski czy może połączenia tej dwójki. Na pewno zostaną ze mną na długo :)
                                   
A czy ktoś z was miał jakieś produkty z pilomax?
                       Jak wrażenia?                             

                                                                       Gosia.

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Bardzo lubię produkty tej marki, najlepsze są maski. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nie lubię jak szampon jest w takim pudełku! Zdenerwować się idzie. Mam w podobnym opakowaniu z ESTEL i za każdym razem muszę przerzucać do pompki.
    Co do samej firmy to ostatnio coraz bardziej o niej słyszę. :)

    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zainteresowałam się tematem pielęgnacji włosów, ale o tych kosmetykach nie słyszałam. Chętnie im się przyjrze :) pozdrawiam!
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wax jestt dobryi każdy znajdzie coś dla siebie. i do blondu i dop rudych. Nie presusza i nie zawiera szkodlowych substancji. chroni włosy i wpływa kożystnie na ich strukturę

    www.slowemintymnie.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również używam maski do włosów Wax. Tej do jasnych włosów :)
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. maska z pilowmaxa sa naprawde swietne;) Ciekawy post :) Będe wracac :) Obserwuje i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tej firmy, ale chętnie zapoznam się z ich produktami. Moje włosy po wyprawach zawsze potrzebują maski! Ciekawy wpis, fajne zdjęcia!
    http://mmenelmundo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki do włosów Pilomax , często ich uzywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tych produktach, ale po przeczytaniu Twojej opinii stwierdziłam, że muszę się za nimi rozejrzeć w sklepie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis :) Chętnie zostanę na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bardzo dlugie włosy i z chęcia wypróbuję kosmetyków, o których piszesz. :) Pielegnacja włosów wbrew pozorom nie jest prosta, a i nie każde produkty dobrze wpływają na ich strukturę. Ciągle szukam odpowiednich produktów do pielęgnacji, może tym razem się uda. :) Pozdrawiam
    Konceptualnik: http://konceptualnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile takie coś kosztuje i gdzie można dostać? Chyba mnie przekonałaś.. :)


    Jeżeli chcesz przeczytać mój nowy post, dotyczący nas - kobiet, zapraszam.. Głowny temat postu to jaka powinna być prawdziwa kobietka! :)
    http://xiini.blogspot.com/2017/03/kobieta-jako-osmy-cud-swiata.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze powiedziawszy, od jakiegoś czasu chcę przetestować te kosmetyki, ale póki co jeszcze nie miałam okazji.
    Obserwuje :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale produkty wydają się być dobrej jakości, a to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie próbowałam tej marki, ale tak to przyjemnie przedstawiałaś, że mnie zachęciłaś, a na pewno juz do tej maski do włosów ;)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkty Pilomax poznałam około roku temu i bardzo polubiłam :) Maski to po prostu mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń