Ratunek dla włosów w zimę.

05:37

Hejka!
Często tak bywa, że w zimę przez suche powietrze długowłose dziewczyny mają niemały kłopot. Mianowicie puszące się włosy. Znacie to? Wyglądacie jak pudel, a kiedy wasze włosy jakimś cudem są rozpuszczone, przypominają grzywę dzikiego lwa? Niestety w okresie zimy doświadczam tego codziennie. Kilka tygodni temu znalazłam na to sposób. Produkt, który aż się prosi o rozprowadzenie go. Jedwabista "odżywka" z firmy Biosilk do włosów. 

 Jak wpadł w moje ręce?
Otóż moja mama mi go kupiła. Widziała, że bardzo męczę z moimi włosami. Nie chciałam ich ścinać, ponieważ chce je zapuścić aż za tyłek. Do wakacji powinno się udać, bo moje włosy rosną jak szalone!

Jakie ma działanie?

  • sprawia, że włosy się nie puszą
  • ułatwia rozczesywanie 
  • nadaje blask
  • delikatnie nawilża

Na co trzeba uważać?
Nie można nakładać go codziennie i w dużych ilościach, ponieważ może obciążyć nam włosy.
Trzeba także być ostrożnym w kwestii opakowania- ma ono duży otwór, przez co produkt może wydostać w większej ilości niż chcemy.

Cechy:

  • delikatny kwiatowy zapach
  • pojemność 15 ml
  • jedwab jest wydajny- Starcza na długo, zużycie jest małe.
  • dostępność- można go dostać we wszelkich drogeriach, a nawet sklepie Biedronka.
  • można stosować go na wilgotne i suche włosy.
  • cena to ok.10 złotych, lecz często jest na promocji i dochodzi nawet do 3,99 zł.

Czy polecam?
Ten jedwab uratował mi głowę. Kocham mieć rozpuszczone włosy, przed odkryciem tego produktu musiałam chodzić ciągle w kucyku lub wyglądałam jak pudelek. Zdecydowanie polecam, jeśli będziecie się stosować do moich porad to naprawdę wam ulży. Oceniam na takie 4/5
Gosia.

You Might Also Like

50 komentarze

  1. Ja mam o tyle problem, że mam włosy kręcone i potrzebują one dużo nawilżenia nie zależnie od pory roku. Szukam czegoś nowego więc chętnie wypróbuję ten produkt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje długie włosy uwielbiają się puszyć, dlatego mam z nimi spory kłopot. Muszę koniecznie wypróbować ten jedwab, super, że poinformowałaś o nim na swoim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nie mam tego problemu, ale moje włosy rosną wieki. Maxymalnie 2 cm przez pół roku, to jest jakiś hit.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście nie mam tego problemu, ale moje włosy rosną wieki. Maxymalnie 2 cm przez pół roku, to jest jakiś hit.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam problemów z własnymi włosami, ale za to końcówki już trochę robią się niesforne :( szkoda mi podcinać, bo zalezy mi na długości więc może ta odżywka by je odżywiła i sprawiła, ze nie będą takie suche :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam biosilk, kiedy zobaczyłam go pierwszy raz w biedronce, kupiłam go tylko ze względu na to że był tani a używam go do teraz :D super ratunkiem dla włosów są produkty jantar, polecam :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do zakupu Jantara się przymierzam :)

      Usuń
  7. Ja mam problem z rozdwojonymi końcówkami.
    Żeby doprowadzić moje włosy do idealnego stanu musiała bym ściąć je przynajmniej 10cm... ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio moje włosy strasznie się puszą, a produkt wydaję się być w porządku. Jeśli ma dobry skład, to z chęcią sięgnę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny post :) zdecydowanie to coś dla mnie :) koniecznie muszę wypróbować ten produkt.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Również używałam tego olejku, lecz szybko mi się kończył i przerzuciłam się na inny bardziej wydajny :)

    https://mental-giant.blogspot.com/ obs/obs?

    OdpowiedzUsuń
  11. używałam kiedys tego olejku bardzo go sobie chwale do dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny post, nigdy nie stosowałąm tego olejku

    OdpowiedzUsuń
  13. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam bardzo długie i gęste włosy w zimę są nie do ogarnięcia ! Świetne porady !

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama używam od dawna tego produktu ;) Nakładam go na jeszcze mokre włosy, daje lepszy efekt ;) polecam Ci również czarnuszkę jeśli zależy Ci na długich i zdrowych włosach . Czarnuszkę kupisz na allegro za ok 10 zł lub w specjalistycznych sklepach fryzjerskich ;)


    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomocny jest ten post. Mam jeden produkt biosilk i też się sprawdza. Muszę sobie to kupić, bo zawsze mam ten sam problem z włosami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno temu miałam ten produkt. Świetnie wygładzał moje włosy i ułatwiał rozczesywanie. Sama nie wiem dlaczego o nim zapomniałam :) Powodzenia w zapuszczaniu włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam jedwabiu na końcówki -nawet na moje suche i zniszczone działa świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosuje ten środek i myślę, że jest idealny. Mam długie włosy i niestety często się elektryzuja. Dlatego używam jedwab bardzo często.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam go kiedyś :) całkiem fajnie się u mnie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam identyczny problem, a ta odżywka zapowiada się naprawdę obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten produkt a szczególnie jego zapach ! ;)
    Zapraszam do mnie 13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam i używam. Jak na razie jestem mega zadowolona.
    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama go używam jest rewelacyjny polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś miałam i się sprawdzał, ale teraz już nie jest mi potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam krótkie włosy, ale mam inny problem. Ehh tym problem są wypadające włosy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie ratuje wiązanie włosów pod czapkę, biotyna i maska regenerująca. :-)
    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam wlosy krecone, dzieki ktorym po wyprostowaniu ich wygladam jak pudel wiec na pewno to wyprobuje!

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy produkt! Moje włosy na szczęście rzadko się puszą więc nie potrzebuję nic używać :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Ratunek dla zimowego puszku na głowie, powiadasz? Kupię na 100%

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  31. Też używam i powiem że jest bardzo dobry , do wyjścia na wilgotne powietrze :)

    OdpowiedzUsuń