Ulubieńcy stycznia.

14:39

Hej!
Dzisiaj coś co bardzo lubicie czyli ulubieńcy.
Styczeń jest jednym z najzimniejszych miesięcy w roku. Zimno na ustach, rozmazany tusz, czerwony nos i zamarznięta twarz towarzyszą tej pięknej porze roku. Głównie moimi ulubieńcami są kosmetyki aczkolwiek znajdzie się tu też muzyka i serial.

Carmex o zapachu słodkiej pomarańczy. Cudownie nawilża, świetnie pachnie a co najważniejsze chroni nasze wargi a po dłuższym używaniu usta są super gładkie.


Ziołowe kremy Himalaya Herbals. Mam dwa kremy z tej marki i oba w tym miesiącu podbiły moje serce. Oba kremy są do twarzy i ciała jednak jednego używam do twarzy jest on lekki, matuje, wygładza a drugi do ciała mocno nawilża i wygładza. 

Krem do twarzy:
  • zawiera aloes, indyjski żeń-szeń, indyjskie drzewo kino, wąkrotka azjatycka.
  • pojemność 50 ml 
  • krem na dzień
  • do każdego rodzaju skóry
  •  kosztuje ok. 10 złotych


Krem do ciała:
  • zawiera naturalną witaminę E, słodkie migdały i kiełki pszenicy
  • pojemność 50 ml
  • krem do każdego rodzaju skóry
  • kosztuje ok. 10 złotych



Serial, który w styczniu kompletnie mnie zaskoczył to The Walking Dead. Myślałam, że to tylko zombie, krew i inne rzeczy które mnie nie interesują jednak bardzo się zdziwiłam. Bardzo wartościowe postaci, trudne sytuacje i walka o przetrwanie. Szczerze polecam.

Moją ulubioną piosenką w tym miesiącu jest Paluch- "Gdybyś kiedyś" 
Gosia.

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Kocham tą piosenkę.


    Pozdrawiam, Rahim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych rzeczy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie ulubieńcy. Co prawda żadnego z tych kosmetyków nigdy nie testowałam, ale zawsze warto wypróbować :) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego kosmetyku z wymienionych nie miałam przyjemności mieć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam karmeksy XDD
    niestyty ostatnio jeden zaczynał podrażniać mocno usta więc stosuję go na brwi wiem że to śmiesznie brzmi ale włoski są bardzo odżywione i ciemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu ktoś na blogu akceptuje hip hop chyba zagoszcze tu na dluzej o kosmetykach fajnie poczytac :) wiec moze zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki wypróbuję.
    Co do serialu - świetny. Oglądam wszystko na bieżąco. :>

    http://czarnaklittle.blogspot.com/ + obs

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, jak dla mnie nie ma, lepszego nawilżacza na spierzchnięte usta jak Carmex. U mnie od razu pozbył się suchości ust :) Zostanę u Ciebie na dłużej :)
    Pozdrawiam,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze zachęciłaś mnie do obejrzenia The Walking Dead muszę spróbować ☺️
    Zapraszam thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też podobało mi się The Walking Dead, ale tak do czwartego sezonu, później już zaczęło mnie nudzić, bo ileż można. ;) ale początek niezwykle udany ma, to przyznaję. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama używam carmex jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetni ulubieńcy. Narazie używam pomadki z nivei. Jak mi się skończy to kupię tą pomadkę z carmexu. A tą piosenkę znam i lubię ;) Obserwuję oczywiście.
    Zapraszam do siebie :

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych produktów a piosenkę tak :) obs

    OdpowiedzUsuń
  16. Carmex jest świetny! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przetestuję krem. Ciekawie opisujesz produkty jednak troszkę za krótko. Słyszałam już tę piosenkę jest świetna.
    annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Carmex pomarańczowy jest cudowny, bardzo dobrze nawilża i piękni pachnie <3 Ostatnio szukałam ciekawego serialu więc z chęcią obejrzę :)
    Zapraszam do mnie -> http://fotoaliceblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię carmexy, piosenki wcześniej nie słyszałam :)
    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiły mnie te kremy,gdzie można je dostać?
    Zapraszam do siebie!
    http://bymoiree.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń