Answear haul - czyli coś innego.

08:00

Hej!
Ostatnio miałam przyjemność współpracować ze sklepem Answear. Jest to sklep z ogromnym asortymentem, szczerze nie wiedziałam co brać. Answear jest sklepem, który posiada "markowe" rzeczy, typu Calvin Klein, Tommy Hilfinger, Gues, Nike, Adidas, Reebok itp.
Poszłam w klasykę, czyli białe reeboki, jeansowa kurtka i tutaj wykazałam się kreatywnością, ponieważ damskie jeansowe kurtki były dość drogie. Wzięłam męską w rozmiarze S. Jest taka oversizowa. Asortyment nie tylko obejmuje ubrania, buty i akcesoria, ale także kosmetyki i tutaj wybrałam żel do brwi z Loreala. Na wstępie zaznaczam, że wszystkie opinie wyrażone w poście są moimi własnymi.

BUTY 
Cóż mogę powiedzieć o butach? Bardzo wygodne, design klasyczny, ładnie leżą na nogach a przede wszystkim stopa się nie poci. Jedynym moim zmartwieniem jest to, że są całe białe a co za tym idzie mogą się brudzić, ale to się jeszcze okaże. 

 

KURTKA
Jak już wcześniej wspomniałam wzięłam męską wersję. Kurtka wykonana z porządnego jeansu, wygodna, świetnie wygląda, guziki mocno przyszyte. Moim zdaniem na wiosnę idealna. Jeans nigdy nie wychodzi z mody, a więc ponad czasowa kurtka! Jej cena jest naprawdę atrakcyjna i jak najbardziej adekwatna do jakości.

ŻEL DO BRWI
Jeżeli jesteś stałym czytelnikiem mojego bloga wiesz, że nie obeszłoby się bez kosmetyku. Mój żel do brwi się skończył a one są coraz bardziej niesforne. Jak na ten czas używałam go 2 razy i sprawuje się całkiem dobrze. Układa brwi i utrzymuje je w stanie nie naruszonym nawet do kilku dobrych godzin.




Co sądzę o całym sklepie?
Nie jest to sklep na każdą kieszeń zdecydowanie. Jeśli ktoś ceni sobie jakość i oryginalność to na pewno jest to sklep dla niego. Jest tam wiele zagranicznych marek, które normalnie nie są dostępne w Polsce. Paczka idzie około 2-3 dni więc bardzo szybko a kontakt ze sklepem jest świetny.

Gosia.

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Mam takie same buty tylko pudrowy róż ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne rzeczy, bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że buty świetne, bardzo mi się podobają :) i bardzo mnie zaciekawił ten żel do brwi, koniecznie muszę bliżej się przyjrzeć temu produktowi :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie tą stronę :)
    Mam też te buciki! :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buty to najwygodniejsze buty na świecie! Super haul :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te buty xd Przydałyby mi się takie zwykłe adidasy.

    http://dustyredplace.weebly.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wlasnie ostatnio szukalam sklepu z markowymi ciuchami :) i akurat trafilam na Twoj post!
    dzieki na prwde bardzo pomocny :)
    zapraszam do mnie na posta o zyciu w NYC :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/02/16/the-50-things-i-love-about-new-york-city/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze zastanawiałam się nad kupnem klasyków, ale przerażały mnie te w białym kolorze, który rzecz jasna szybko się brudzi. Planujesz robić recenzję żelu do brwi jak lepiej go przetestujesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty bardzo fajne, a kurtka super!
    O sklepie słyszałam same pozytywne opinie, więc może też coś sobie zamówię :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. znam sklep i faktycznie trzeba przyznać, że jakoś produktów jest świetna, co się przekłada na wysokie ceny.. bardzo podobają mi się buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam buty sportowe - są super <3

    OdpowiedzUsuń
  12. super buciki :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam :) Świetne buty, pasują do wszystkiego, a co do żelu jest super, właśnie używam 3 już :D
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/pojecie-szczescia-osobiste-odczucia.html

    OdpowiedzUsuń
  14. buty takie zwykle, a niezwykłe jednoczesnie kurtka z dobrego jansu to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post ! Reeboki i jeansowa koszula/kurtka must have w mojej szafie :)
    Pozdrawiam,
    simplylifebydominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń