Haul kosmetykizameryki.pl + pierwsze wrażenie.

13:02

Hej!
Pierwszy raz w życiu robię haul zakupowy. Nie byłabym sobą, 
gdybym nie kupiła kosmetyków.
Są to kosmetyki drogeryjne, aczkolwiek wiecznie wyprzedane w moim Rossmannie lub są za drogie, potrzebowałam ich lub chciałam przetestować.
Na stronie kosmetykizameryki.pl jest bardzo tanio.




Pierwszą rzeczą jest kompletny hit drogeryjnej Lovely. Płynna, matowa pomadka w zestawie wraz z konturówką.
Cena w tym internetowym sklepie: 19 złotych, czyli o złotówkę taniej niż w Rossmannie.

Wybrałam odcień Milky Brown, ponieważ najbardziej do mnie przemawiał. Nie chciałam różu a Neutral Beauty wydawał mi się zbyt zwykły. Więc Milky Brown był idealnym wyborem.

Moje pierwsze wrażenie? Myślę, że ten kosmetyk zostanie moim ulubieńcem. Słyszałam, że z trwałością jest średnio, ale mi to nie przeszkadza.

Rozświetlacz również z marki Lovely też ma swoją sławę. Chwalony przez wiele blogerek i youtuberek. 10 złotych w Rossmannie a 5 złotych na stronie internetowej, czyli o połowę taniej.



Na pierwszy rzut oka jest świetny, tworzy ładną taflę, ponieważ drobinki nie są duże. Wybrałam kolor Silver, ponieważ mam chłodną cerę. Bardzo mi się podoba.

Cielista kredka do oczu również z marki Lovely. To taki trik, aby powiększyć optycznie oko. Aplikujemy kredkę na linię wodną. Pigmentacja wydaje się dobra, czuje, że ten produkt mnie nie zaskoczy, aczkolwiek jest dobry. Cena w sklepie to 6,50 złotych a na stronie 3,99 zł.


Matujący puder do twarzy z W7.

Szczerze? Chyba najlepszy produkt z całego zamówienia. Czuje, że będę do niego często wracać. Kosztował mnie on niecałe 6 złotych. Puder w kolorze fair. To najtańszy puder, z jakim się spotkałam i rzeczywiście daje radę. Myślę, że spokojnie mógłby kosztować 20 złotych.



To już wszystko. Mam nadzieje, że haul się spodobał. Nie wiem jak mi to wyszło, bo robię to pierwszy raz. Dajcie znać czy już mieliście te kosmetyki, co o nich sądzicie lub, czy chcecie, abym napisała dłuższą recenzję któregoś kosmetyku.




*Post nie jest sponsorowany.
Gosia.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Fajny haul :)
    Powinnaś robić takich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Musze koniecznie kupić ten błyszczyk!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, u mnie nowa notka poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Same fajne rzeczy :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten sam odcień tej pomadki i bardzo sobie ją chwalę :) O rozświetlaczu słyszałam wiele dobrego, ale o pozostałych dwóch rzeczach nie miałam pojęcia :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu kupić sobie tą pomadkę! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to nie raz widziałam te pomadki od lovely, ale nie przemawiają do mnie. Zraża mnie to podobieeństwo do produktów Kylie, podobno klips nie są nawet zbyt trwałe. Co do reszty zamówienia jest świetnie, muszę wyprobowac ten puder z w7

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne produkty, uwielbiam haule to moje ulubione tematy postów. Bardzo inspirujące zwłaszcza jak samemu chce się robić zakupy ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sam rozświetlacz i bardzo go lubię :) Również wybrałam Silver :) A tą pomadkę muszę koniecznie wypróbować!! :) Wydaje się być mega fajna :)

    OdpowiedzUsuń