Jesienne przeglądy, sassymyprom- cool hoodies and nekclaces :)

04:48

Hej.
Firma Sassymyprom, zaproponowała mi współpracę, dzisiaj sprawdzimy co ten sklep może nam zaoferować. Sassy zajmuje się głównie sukienkami, jednakże posiada również biżuterię, okulary, akcesoria kosmetyczne, koszulki, stroje kąpielowe etc. Sukienki- ten dział mnie średnio interesuje, zwłaszcza w okresie jesiennym. Zaciekawiły mnie bluzy, które noszę całorocznie. Jest tam naprawdę kilka fajnych pozycji. Oto kilka propozycji, które dla was wybrałam.  Aby dowiedzieć się szczegółów na temat danej bluzy lub naszyjnika kliknij w LINK.

Pierwsza, jest po prostu urocza. Myślę, że nic wystrzałowego, jednak do szkoły/pracy/ do użytku codziennego jest po prostu genialna. Po za tym czy taki króliczek was nie przekonuje? Bo mnie bardzo. Przy okazji można obdarować jakiegoś małego członka rodziny takim miłym giftem!

Następną propozycją jest minimalizm, bardzo mnie urzekła ta bluza. Jest trochę w stylu tumblr, uważam, że szary jest kolorem bardzo uniwersalnym i pasuje każdemu :) Myślę, że zarówno dla nastolatek jak i starszych kobietek będzie wyglądać cool!

  Ostatnia bluza jest moją ulubioną, jest dla mnie taka inna i wyjątkowa. Wątpię, żeby miały ją tłumy. Jest taka po prostu specyficzna, nie każdemu przypadnie do gustu jednak to mój blog więc pokazuje tu mój styl. Ja na bank będę w niej chodzić do szkoły, na zakupy i na dwór!

A żeby nie było tak lazy, dołączyłam jeszcze piękny naszyjnik do naszego zestawu, schodzący bardziej w klimaty zimowe. Jest elegancki i minimalistyczny, symbolizuje zimę czyli moją ulubioną porę roku.
LINK


  Wszystkie propozycje  kosztują po około 100 złotych, moim zdaniem to nie jest dużo jak na bluzę. W sieciówkach jest to standardowa cena, która ciągnie się w górę- co kompletnie mi się nie podoba. Zazwyczaj jakość takich produktów całkowicie ma się nijak do ceny. Jak przyjdą do mnie te produkty koniecznie dam wam znać czy są warte swojej ceny.
Dajcie znać czy podobają wam się takie bluzy no i czy sami nosicie tego typu ubrania! 
xoxo, Gosia.


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo lubię takie bluzy i szczególnie ta z króliczkiem mnie urzekła :) a wisiorek prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Propozycje jak najbardziej w moim guście ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieżynka śliczna! Bluzy fajne, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne bluzy
    Najbardziej podoba mi się ta czarna

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Mega fajne ciuszki :))

    Chętnie będę obserwować Twojego bloga!
    Zapraszam też do mnie : https://lukaaajs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń