NAJLEPSZA BAZA JAKĄ MIAŁAM!!!

06:46

Hej!
Dzisiejszy post będzie o porównaniu baz pod makijaż.


Wygładzająca baza z MF (Max Factor) ostatnio stała się moim ulubieńcem. Niestety jest bardzo mało wydajna a cena 50 złotych nie zachęca do kupna.  Mam ją miesiąc a już zużyłam pół opakowania...
Konsystencja jest leciutka i delikatnie kremowa. Coś pomiędzy emulsją a kremem. Na twarzy baza rozprowadza się gładko i delikatnie. Podkład na bazie wygląda bardzo zdrowo i daje delikatnie satynowe wykończenie oprócz tego jeszcze bardzo wygładza cerę. Baza utrzymuje makijaż w stanie nie nagannym przez 6 godzin, potem stopniowo zanika. Zapach produktu, jest jak taki typowy krem do twarzy.
Co do działania bazy na moją twarz to co najważniejsze nie podrażnia jej.
Ostatnio gdy byłam po zmywacz do paznokci w drogerii, w dziale nowości spostrzegłam czarną, nie dużą, tubkę z logo Eveline Cosmetics. Drugą rzeczą która rzuciła mi się w oczy była cena - 13 złotych. Postanowiłam ją przetestować. Konsystencja jest przyjemna i żelowa. Co do tego jak się rozprowadza na twarzy, można powiedzieć, że się tak fajnie ślizga, haha.  Podkład leży naprawdę fajnie, nic się nie waży. 
Wygładza twarz, zwęża pory (co u mnie jest dużym problemem) i delikatnie matuje. Co do trwałości utrzymuje ona podkład w idealnym stanie przez 12 godzin. Szczerze mówiąc jestem zachwycona.

Podsumowując, ja wybieram tą tańszą opcje. Jest ona wygodniejsza, lepsza i  co ważniejsze nie będę przepłacać.


Miałyście którąś z tych baz i jakie macie o nich zdanie?
A jaka jest wasza ulubiona baza pod makijaż?

Gosia.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ta z eveline wygląda bardzo fajnie ;) Ja poluję na bazę z benefitu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slyszałam o niej sporo i chyba tez spróbuje!

      Usuń
  2. Ja wybieram zawsze bazy silikonowe . one najbardziej zapobiegają wydzielania sebum;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałem i zastanawiam się nad zakupem :/

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie próbowałam żadnej bazy , bo głównie ceny mnie odstraszają, ale ta z eveline wygląda kusząco więc jak na początek - spróbuję :)

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama używa tej pierwszej bazy ale ja osobiście nie miałam z nia styczności :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą baze MF i powiem tak jest dobra ale jak na 50pln to szału nie ma, dla mnie szał to baza z ... MISS SPORTY INSTA GLOW kosztuję ok 10/12pln i jest super! Pięknie wygładza i rozświetla twarz - ja jestem z niej bardzo zadowolona :-) Proponuje Ci przetestować! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam bazę z Pierre Rene, kosztuje około 30zł jest w miarę wydajna wystarcza na 2-3 miesiące a używam jej codziennie ;) Może skusze się na tą bazę z Max Factora, chociaż jej cena jakoś do mnie nie przemawia. Świetny post. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń