Mój pierwszy wiersz.

12:53

 Hej!
Dzisiaj pokaże wam mój wiersz. Nie wiem czy jest dobry. Mało osób wie, że je piszę bo raczej boję się krytyki ale przełamie strach i się z wami nim podzielę. Możecie być zaskoczeni, że nie jestem tylko blogereczką która w głowie ma tylko makijaż. Mam też duszę której do tej pory nie pokazywałam. Chce przełamać tą barierę która obcina mi skrzydła.

Pierwszy wiersz nawiązuje do mojej euforii uczuć z którą aktualnie mam do czynienia.

"Zakochanie"

Gdy przeszłam obok Ciebie.
W ciele poruszyła się broń.
Znów poczułam twoją woń.
Broń ta to nie czołg lecz serce.
Kocham twój zapach i chcę więcej.
W sumie tych uczuć pewna nie jestem.
Kochasz mnie gestem. 
Ranisz mnie tekstem.
Jesteś w tym wersem.
Jestem rybą.
A ty jeziorem.
Mój wzrok w twoich błękitnych oczach zatopiony.
Twoje ręce z moimi splecione.
Twoje usta z moimi połączone.
I się zbudziłam.
Sen zakończyłam.
Jest jak wcześniej.  
Kochasz mnie gestem.
Ranisz mnie tekstem.
Mijamy się nędznie.

Proszę was o opinię. Naprawdę to dla mnie ważne a, żeby nikt mi nie zarzucił, że na moim blogu nie pachnie nawet świętami wstawiam zdjęcia pierniczków.


Gosia.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Jejku piękny! Też kiedyś pisałam. Twój wiersz jest bardzo ciekawy i dojrzały, wywołał u mnie ciarki. Na pewno tu jeszcze wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam będę szczera - wiersz nie jest najlepszy. Rymy przeważnie częstochowskie i dość oklepane. Niektóre wersy warte są uwagi, inne niestety zupełnie nie przypominają delikatnych słow poety. Jeszcze wiele pracy przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie jest świetny. Ja również pisze wiersze. Znajdziesz je na maylinesia.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na pierwszy raz to ten wiersz wyszedł Ci naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie twój wiersz jest całkiem w porządku chociaż pierwsze cztery wersy do mnie osobiście nie przemawiają. Bardzo podoba mi się refren ;)
    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://otwarte-wrota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  6. Wiersz moim zdaniem jest spoko. Kiedyś sama pisałam własne ale do szuflady. Potem jakoś przestałam i tak jakoś od dwóch lat mam brak weny :(
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejkuuu współczuję ja teraz bez wierszy czuję się jak bez ręki!

      Usuń
  7. Hmmm, trochę jak poezja, trochę jak piosenka eweliny lisowskiej. Nie czujesz granicy między kulturą wysoką a tą popularną i to chyba główny problem tego wiersza. No i ta częstochowa :D
    Spróbuj może białej poezji? Myślę, że to by było dobre ćwiczenie!

    OdpowiedzUsuń