Ulubieńcy grudnia.

07:28

Hej!

Za oknem sypie śnieg. Trochę mnie to wkurza bo zaczęłam biegać. Do rzeczy. Dzisiaj ulubieńcy! Czyli coś co chyba najbardziej wam się podoba.
Zapraszam!

1. Kosmetyk
Ulubionym kosmetykiem grudnia jest L´Oreal Paris False Lash Superstar Mascara. Dwuczęściowy tusz do rzęs który wydłuża i pogrubia. Daje efekt sztucznych rzęs. Po jednej stronie biała baza pod tusz który znajduje się po drugiej stronie.

2.Jedzenie
W grudniu obchodzi się wigilię. Jedna z potraw wigilijnych zagości w tym poście. A są to uszka z barszczem! Uwielbiam je najbardziej.


3.Muzyka
The Weeknd - Starboy (official) ft. Daft Punk
Nic więcej mówić nie trzeba. Po prostu wysłuchajcie.


4.Film/Serial
Serialem grudnia jest SKAM. Myślę, że kojarzycie. Norweskie, życie nastolatków narkotyki, homoseksualizm, różne religie, seks, alkohol, plotki i szkoła. To główne wątki serialu ale także miłość i przyjaźń.





5. Cytat
Cytat który podbił moje serce. William Szekspir dokładnie wie co mnie porusza.

Gosia.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. O właśnie zastanawiam się na tą mascarą już długo .Chyba w końcu ją kupię :)
    http://www.beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że w twoich ulubieńcach znalazło się kilka moich. Piosenka najlepsza :)
    http://glessfashion.blogspot.com/2017/01/zenady-mody.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post. Chcę wypróbować tą mascarę bo lubię produkty do rzęs z loreala! Cytat cudowny, co prawda znany mi bardzo dobrze ale tym bardziej podoba mi się wpis!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię śnieg. :-) Podoba mi się Twoje zestawienie, szczególnie przypadł mi do gustu kosmetyk. Chcę Ci polecić pościel młodzieżowa 160x200 Tu Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń