3 zagraniczne seriale idealne na jesienny wieczór.

08:59

Hejka!
Zaczęła się jesień. Dla mnie idealny czas żeby nadrobić czy poznać nowe seriale. W tym poście chcę wam polecić 3 zagraniczne seriale które podbiły moje serce i mam nadzieję, że wam też przypadną do gustu.

1. American Horror Story
Serial dobry dla osób które są mocne psychicznie lubią horrory, rzeczy nie normalne, potwory, duchy. Są to klimaty horroru ale jest też wątek erotyczny i miłosny. W tym serialu uwielbiam to, że każdy sezon ma inną fabułę ale tych samych aktorów.








2. Pretty Little Liars
Serial dobry dla nastolatek ale i dla tych którzy lubią zagadki albo morderstwa. Sekrety, przyjaźnie ale i szantaże, morderstwa, kłamstwa i więzi. Ten serial jest nie przewidywalny gdy przeczuwamy kto jest tajemniczym prześladowcą następuje nagły zwrot akcji i to kocham w tym serialu.






3.Teen Wolf
Serial dla wszystkich którzy są zwolennikami wilkołaków, wampirów, potworów i paranormalnych postaci. Walka, przyjaźń, miłość i sprawiedliwość to główne wątki serialu. Zaletą tego serialu są efekty specjalne no i oczywiście przystojni aktorzy!










Gosia.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Świetne propozycję, słyszałam o tym drugim serialu, jest bardzo polecany :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Teen wolf- uwielbiam
    American Horror Story również super film
    Kocham zagraniczne filmy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam te wszystkie seriale, najlepsze moim zdaniem jest PLL :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam PLL zdecydowanie najlepszy serial jaki oglądałam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. American Horror Story to najlepszy serial! Zresztą mój ulubiony ;)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra Drążek

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie seriale z tych propozycji oglądałam :)Uwielbiam je. Jak na razie oczekuję na kolejny sezon Teen Wolf i na nowe odcinki PLL i AHS. Fajny post,a propozycje oczywiście super.
    Pozdrawiam ^^
    http://mysteryeternal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty Little Liars oglądam od liceum i chociaż już serial wydaje mi się bardzo naciągany to jednak przywiązanie sprawia że raczej nie pozostawię go nigdy ;) Pozdrawiam i zapraszam https://urozmaiconastrategia.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Pretty Little Liars, ostatnio przez szkołę nie oglądam, ale koniecznie muszęto nadrobić!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń