Recepta na jesienną depresję.

06:39

Hej!
Kiedy zaczyna się jesień wraz z nią dopada mnie jesienna depresja. Stan kiedy nic mi się nie chce, jest mi wciąż zimno a pogoda za oknem mnie jeszcze bardziej dobija. Powiem wam jaka jest moja recepta na ten czas. 

Zalecam zakupić ulubioną herbatkę z imbirem i świeczki włączyć YouTube, ciekawy film czy ulubiony lub nowy serial. 
Zapal świeczki, zaparz herbatę, włóż ciepłe, wełniane skarpetki od babci i rozkoszuj się serialem czy ulubionym youtuberem. To recepta na wieczory ale co robić za dnia?

Za dnia gdy pogoda nie jest zbyt łaskawa i pada deszcz czy jest zimno jak w lodówce można zająć się swoją pasją, rozwinąć się, porozmawiać przez telefon, pomalować paznokcie, posprzątać pokój czy zrobić przemeblowanie. Zawsze jakaś zmiana daje nam inspirację. Gdy pogoda będzie znośna można zaś wybrać się na spacer z pupilem, pozbierać kasztany czy spotkać się ze znajomymi w kawiarni. Robić wszystko byle nie narzekać! 

Ja właśnie zaczynam kurację z serialem American Horror Story.

Mam nadzieję, że post się podobał i zapraszam do komentowania i obserwowania.





Wy też macie jesienną depresję?
Jakie sposoby wy stosujecie?
 Gosia.

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Mnie póki co jeszcze nie dopadła jesienna depresja. Nie przepadam za jesienią, ale w tym roku jest naprawdę ciepła i w miarę piękna. :) Dzisiaj u mnie świeci słońce.
    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie - http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze tak dostanie jesiennej depresji nie odczuwam, ale w powietrzu czuć że zbliża się u mnie wielkimi krokami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku jest naprawde piekna Polska złota jesień. Odziwo od kilku dni u mnie swieci słońce i jest wyjątkowo cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogłabym tego nazwać "depresją" raczej tracę motywację. Mam na to skuteczną metodę książki ^^ Polecam i pozdrawiam ;D
    lamytocwaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Osobiście uwielbiam jesień i też podczas niej oglądam masę seriali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W jesień, często tracę motywację na napisanie posta, uczenie się. Zdjęcia cudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie jesienna depresja mnie nie dopadła, ale gdy to nastąpi zrobię sobie ulubioną herbatę - to moja recepta :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam jesień. To jedyna pora roku , która sprawia , że mam mnóstwo pomysłów.
    A jesienna depresja mnie nigdy nie dopadła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie już dopadła ale się z niej dałam radę wygrzebać, z pomocą przyjaciół <3
    kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ostatnio też dopadła taka depresja i kurde przez miesiąc z nią walczyłam ale się udało ^^ Zrobiłam to trochę innym sposobem jak Ty ale o tym jak to piszę w ostatnim poście u siebie więc zapraszam :)

    http://lifebyyolo.blogspot.com/
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. AHS to mój ulubiony serial!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/10/zara-larsson-aint-my.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam chodzic do kawiarni, szczegolnie, ze tutaj w
    Anglii kawiarnie juz sprzedaja swiateczne napoje.Jak nie mam ochoty wyjsc to robie sobie rozana herbate w domu i od razu poprawia mi to humor.

    http://milk--and---honey.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy widzę takie piękne dynie to trudno mi się nie uśmiechnać, nie tylka mnie jesienna depra

    OdpowiedzUsuń