Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany! + Jesienne inspiracje.

11:17

Cześć!

  Moi kochani czytelnicy! Każdy z nas się zmienia- ciągle. Człowiek uczy się przez całe życie a i tak umiera głupi. 


Ostatnio przeglądając swoje stare posty doszłam do wniosku, że się zmieniłam, dojrzałam chcę być systematyczna, posty mają być porządne i ciekawe. Dlatego też usunęłam wszystkie stare posty i zaczynam wszystko od nowa. Inny, przejrzysty, nowy, miły dla oka design i nagłówek. Jestem teraz w trakcie realizacji pewnego projektu który najprawdopodobniej ruszy w połowie listopada, jeszcze nie wyznaczyłam konkretnej daty. Zmieniłam nazwę i adres bloga. Staram się być rozważna. Posty (mam nadzieję) będą częściej ale za to nie będą jakieś mega długie. Także zmieniam i będę zmieniać. Zapanuje tu porządek. A wy lubicie zmiany?

Żeby nie było nudno wstawię kilka jesiennych inspiracji.








Gosia.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo lubię zmiany, gdy są na lepsze. :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę gdy są na lepsze ale różnie to bywa. Jakoś trzeba akceptować każdą zmianę!

      Usuń
  2. O tak zmiany ... to coś nad czym musze się koniecznie zastanowić ! 😊
    Pozdrawiam i zapraszam częściej :)
    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe inspiracje :))
    xcx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń