Podkład INGLOT HD - test.

07:09

Hej!
Dzisiaj przedstawię wam moją opinię na temat podkładu z Inglota. Dokładna nazwa podkładu to HD Perfect Coverup Foundation.  

Zacznijmy od tego, że szukałam jasnego podkładu na wiosnę. Miał być lekki, dawać satynowe wykończenie , mieć lekkie/średnie krycie i delikatnie matować. Szukałam opinii w internecie i na wizażu jego ocena wynosiła 3,5/5. Czyli moim zdaniem dość dużo. Minusem jest cena bo to aż 79 złotych, ale uwierzcie podkład jest bardzo wydajny.
Konsystencja jest płynna ale nie lejąca się. Chciałam najjaśniejszy kolorek  czyli 71 aczkolwiek swatche w internecie sugerowały, że nawet ten odcień będzie dla mnie za ciemny. Jednakże postanowiłam zaryzykować. 
Do mojego zamówienia otrzymałam także próbkę bazy pod makijaż. Testuje podkład już prawie miesiąc, więc mogę wyciągnąć wnioski. Kolor jest idealny dla mnie. Jest bardzo mało swatchy w internecie dlatego tak bardzo się wahałam.

Podkład utrzymuje się w idealnym stanie przez 10 godzin.  Twarz wygląda na zdrową i świeżą. Cera nie jest przesuszona mimo tego, że produkt matuje twarz ale daje satynowe wykończenie. Nie waży się i jest lekki,

Kiedy jest przejście sezonów z tych zimnych do cieplejszych trzeba zmienić kosmetyki i dobrać je szczególnie do pogody. Należy także wybrać inny kolor podkładu ale myślę, że mówimy bardziej o lecie i zimie.
Podsumowując podkład jest warty swojej ceny. Dla mnie idealny na wiosnę!
Gosia.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Cena jest w miarę rozsądna. ciekawi mnie to wykończenie, lubie lekki błysk na twarzy ale byłabym skłonna wypróbować, szczególnie, że mam słabość do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam to szczęście, że wystarcza mi po prostu krem bb. Ten podkład wydaję się być na prawdę fajny, zwłaszcza że się długo utrzymuje ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam na niego chęć swojego czasu, ale gama kolorystyczna to jakaś pomyłka. Najjaśniejszy odcień jest dla mnie zdecydowanie za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, gama kolorystyczna zdecydowanie jest zbyt ograniczona i przeważają ciemne kolory... porażka.

      Usuń
  4. u mnie dobranie podkładu to masakra, bo mam bardzo jasną cerę. może tego u mnie na zdjęciach aż tak nie widać, ale muszę szukać tych najjaśniejszych, ten tutaj nawet na zdjęciu wygląda dla mnie , że za ciemny. firmę znam , ale raczej nic nigdy nie miałam z INGLOT. obecnie mam jakieś 5 podkładów to może kiedyś zużyje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jesteś blada jak ściana to nie ma szans na dobry kolor :C

      Usuń
  5. Ja zawsze mam problem z dobraniem podkładu i trudno mi jest zasugerować się zdjęciami z blogów a nawet video z youtube. Nie miałam nigdy podkładu z Inglota, ale dobrze, że mam g na miejscu i może kiedyś wybiorę się i sprawdzę kolorek, bo zrobiłaś mi ochotę na ich podkładzik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inglot jest super też go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubieniec od kilku lat :) Używam go ciągle ! CUDO
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń