Jesienne trendy.

04:02

Hej!

W tym poście przedstawię wam różne jesienne trendy które znalazłam w internecie i powoli widać je na ulicach.

MAKIJAŻ:

 Usta
Duży akcent kładzie się na usta. W tą porę roku najlepiej żeby były one ciemne a nawet  bardzo ciemne. Fiolet, brąz, bordo, czarny to górujące kolory ust jesieni.










Oczy
Oczywistym jest, że oprócz ust przyciągają uwagę nasze oczy. Zauważyłam, że najpopularniejszymi kolorami powiek w tym sezonie są brązy, pomarańcze ale także fiolety i czerń. Dodatkami do makijażu oka są kreski i brokat.














Moda:
1. Szalik który równie dobrze może być kocem i narzutką.

 


 2. Sweter z kołnierzem golfu.


 







 3.Sweter z koszulą.

 





4. Długie płaszcze




















5.Kapelusze












6.Spódniczki z guzikami



 7.Ogrodniczki












Gosia.

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Z wszystkich tych trendów najbardziej podobają mi się ciemne usta, długie plaszcze i swetry z golfem. Są boskie ❤

    Zapraszam do siebie 💋
    www.maja-sum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego wszystkiego najbardziej podobają mi się właśnie usta i swetry *-*
    Zapomialas jeszcze o paznokciach z tym nowym efektem paznokci.
    Post jest bardzo fajny i ciekawie się go czyta zostaje na dłużej.
    Pozdrawiam

    http://it-was-coolfern.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O paznokciach nie słyszałam może dlatego, że za bardzo mnie nie interesują. Dziękuje, że zostajesz moją stałą czytelniczką <3

      Usuń
  3. Wszystko jest takie piękne, że się zakochałam ♥ w makijażach najbardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo jasną karnacje, więc takie ciemne usta nie dla mnie - wyglądałabym jak pokrecona gotka. :P Makijaże oczy są cudowne, szczególnie ten różowy. <3 Szkoda, że nie umiem się tak umalować. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwieelbiam takie sweterki <3
    Tak pomalowane usta podobają mi się na innych dziewczynach, lecz na mnie niestety nie.
    Świetny post!
    http://alkaa14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterki to moje jesienne i zimowe must have :D
    A co do ust to ciemny fiolet zdecydowanie przyciąga uwagę :)

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaże bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się takie usta :) kupiłam nawet ciemną matową szminkę. Nie czuję się jednak dobrze w takich kolorach :(
    pozostałe trendy są jak najbardziej w moim guście :) uwielbiam szale, swetry i koszule więc to zdecydowanie coś dla mnie :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo mi się podoba, zwłaszcza jesienne make upy. Co do spódnic - są śliczne na zdjęciach ale zupełnie nie działają jeśli chodzi o temp na dworze ...wrrr

    zapraszam na konkurs na blogu http://przypadkowerzeczy.blogspot.com/2016/11/swiateczny-konkurs-na-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi sie te ciemne usta, ale do mnie nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! U mnie wygrywają koco-szaliki i oczka <3

    Obserwuję :)
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Iście inspirujący wpis! :)
    Zapraszam do mnie na LA, jeśli interesuje Cię wzajemna obserwacja- zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spódniczki z guzikami są urocze :)
    ciemne usta są genialane

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podobają mi się usta i oczy. NA prawdę w tym roku można po eksperymentować. A u mnie Haul z BLACK FRIDAY, wpadaj i komentuj oraz zaobserwuj.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/2-blogmas-black-friday.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ciemne kolory na ustach. To moja słabość.
    Mój blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!


    OdpowiedzUsuń